már
2

A mai ebéd:)

Címkék: főétel | Szerző: pakripet | 12:29 am

Miután a paprika TV-n láttam hogy erdei gombapaprikást csináltak, gondoltam hétvégére én is csinálok egy kis gombapörköltet, mert mi ezt jobban szeretjük, úgy jó kis füszeresen elkészítve ahogy szoktam.

Kb fél kg fehér és barna csiperkegomba vegyesen, 1-2 szál laskagomba (kaptam vegyesen csomagolva a hiperbe)

1 nagy fej vörös hagyma, 1 gerezd fokhagyma,1 paradicsom, 1 paprika, só, bors, pirospaprika, leheletnyi majoranna.

Miután megpirítoma hagymát, fokhagymát, megszórom pirospaprikával, és 2 csípetnyi erős pirospaprikát is teszek bele, ettől pikánsabb lesz. most nem volt itthon paradicsom ,és paprika is csak fagyasztott, de így is jó lett, szóval beletettem a kockázott paprikát, rá a tisztított szeletekre vágott gombát.Füszereztem és saját levén pároltam fedő alatt kb 20 percet, aztán fedő nélkül még kb 10 percig. A nokedlit a végén hozzá szoktam keverni  és összemelegítem.

Egyik kedvenc kajánk:) Utána jött a jól megérdemelt kávé:)

A bejegyzés trackback címe:

https://pakripet.blog.hu/api/trackback/id/tr30974587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása