már
1

Vese velővel

Címkék: főétel | Szerző: pakripet | 12:23 am

Bár a férjem nagyon szereti, eddig még nem csináltam vesét velővel, de találtam egy receptet és rászántam magam, miután sikerült vennem előhűtött, " pucolt" vesét, hozzácsomagolt velővel. Azért én még leszedtem a fehér részeket a veséről, ami csíkokra volt vágva és átmostam többször is.

Hozzávalók: 1 fej vöröshagyma

                 1 gerezd fokhagyma,

                 só, bors, pirospaprika, majoranna ( ízlés szerint )

                 Kb fél kiló tisztított vese, jó két maréknyi tisztított velő

                 Ízlés szerint szalonna

A szalonna zsírján megpirítottam a hagymát, megszórtam pirospaprikával, rátettem a vesét, alá öntöttem kb fél deci vizet, csakhogy ne ragadjon oda, hozzáadtam az apróra vágott fokhagymát, sót, borsot majorannát, kb 20 percig pároltam közepes lángon és ekkor adtam hozzá a tisztitott kb fél centis csikokra vágott velőt ( aminn nem látszott hogy hogy vágtam össze, mert szinte szétmállott a kezembe). Kb 10-15 percig főztem még amig szépen szaftosra pirult. Főtt krumplival és csemege uborkával tálaltam:)

Mindenkinek ízlett:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pakripet.blog.hu/api/trackback/id/tr23972631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása